fbpx

אם את סקפטית ,
אם את מאמינה
שזה יכול לקרות -אבל לא לך…
אם את סקרנית מטבעך ,
אם את רוצה לחוות חוויה שלא מכאן …
אם יש לך דימיון פורה ואינטואיציות מטורפות,
הפוסט הזה בשבילך !
תופתעי למצוא את עצמך בסיטואציות שלא חלמת עליהן…ביכולות שהיו רחוקות ממך כמו השמיים …
מתנת התקשור היא חלק מתהליך של גילוי עצמי !
של עוצמות שקיימות בך מעבר ליכולות השכליות שלך היא מאפשרת לך לפתוח את העיניים לעולם מופלא שבו את מתחברת לתדר הלב . ואין כמו לעבור את המסע הזה אם ידה המכוונת של זהבה . אותי אישית ,
לקחה המתנה הזו למסע הפרידה שלי מאבא, שלושה שבועות אינטנסיביים של רגש נטו, התעלות והתגברות על הפחד מהמוות והתעצמות של אהבה שאין מילים לתאר .
ממליצה בחום

אורנה טרלו מחזור 2010
 

הקורס ששינה את חיי,
עם אחת הנשים המדהימות שהכרתי אם לא
ה..מומלץ ביותר לכל מי שמרגיש שזה נכון עבורו!

גלעד שרף מחזור 2014

למי שבאמת מעוניינת
ממליצה על אישית בפני עצמה
על קורס מאד מעצים.
אני אשית סיימתי את לימודיי השבוע
אצל זהבה קורס אבחון טיפולי בתקשור
שמעבר ללימודים עצמם
מביאה את כל הכלים והשיטות
מהשיווקי ועד למעשי פרקטי מומלץ

גוזליו סבג מתקשרת  מחזור קיץ 2014

היריעה קצרה מלהכיל את חווית התקשור …
אך בדגשים :
זה עוצמתי , מיוחד ואפילו ממכר
שקיימת בך היכולת לעזור לאחר.
  תהילה יצחקי 

לכל תושבי הצפון ולכל מי שרוצה ומרגיש, ממליצה בחום, על אישה מדהימה שפגשתי באמצע הדרך,,,, שלי ,,,,אוהבת אותך זהבה אשרייך שזכית וזכינו.

 ויקטוריה דניאל מתקשרת מחזור 2013

זהבה יקירה
רוצה להודות לך על הדרך והכוון שבה הובלת אותי ,
לימדת אותי,הדרכת,ופרסת חסות לעולם הנפלא שבו את בת בית
מחוברת באור ואהבה.דרכך למדתי למצוא את האור ,
את החיבור והמשמעות של הסדר והיקום ועולמו המואר ,
וכעת גם המוכר.
מאחלת לך הצלחה בהמשך הנחלת היידע באותה עוצמה ואהבה
שהיא רק שלך יחודית לך המון תודות ובהצלחה

ענת חליפה מחזור 2010

זהבה יקרה
למדתי אצלך קורס תקשור
עד היום אני משתמשת בכלים שקיבלתי.
מקבלת את המסרים הנכונים עבורי.
ממליצה בחום. תודה
אודליה איזנברג מחזור 2009

מומלץ בחום לכל המבקש להתחבר לעולמות עליון
רונית דוד לוי מתקשרת

 מחוויותיה של תלמידתי היקרה דבי דלויה.מקורס "תקשור אבחוני טיפולי"
דבי מטפלת מדהימה שאת דרך טיפולה תוכלו לראות בהמשך:

חזיון כלי הריפוי וסמלי הנשמה

למדתי אצל זהבה אביגדור אבחון דרך תקשור. זהבה בעברה עסקה בהוראה., עד שיום אחד נפתחה לרווחה עינה השלישית.. מאותו הרגע החלה לראות את המימדים הגבוהים, היא יכלה לזהות בברור את ההדרכה הגבוהה של כל אחד, ולתקשר עם נשמות.. במהלך הקורס הייתה מביטה בי כשחיוך נסוך על פניה, כאילו ידעה דברים שנבצר ממני לראות.. היא הכירה את ההדרכה שלי אף ידעה מהו ייעודי ובכל הזדמנות במהלך השיעורים הטילה עליי באופן אישי לברר מה הם הכלים לריפוי בהם התעסקתי בעברי הגילגולי שכיום אני משתמשת בהם.  נרתמתי למשימה.. בחזיוני ראיתי את בית המקדש.. הוא היה עצום מימדים ובוהק מלובן אבני הבניין, מראשותיו היו ככתר זהב..   החיזיון מיקד אותי באזור בו הקטירו את הקטורת שעלתה למרומים בענן לבן סמיך וריחני.. ניסיתי להבין מה היו הכלים בהם השתמשתי אך לצערי לא הבנתי את המסר. זהבה בקשה שבפעם הבאה כאשר יופיע חיזיון בית המקדש, אשאל מי הייתי בגלגול זה ומה הם הכלים והידע אשר היו לי.

נכנסתי למדיטציה.. בחזיוני קיוויתי לראות שוב את בית המקדש, אך במקום זאת מצאתי עצמי במדבר יהודה.. אני נמצאת באזור קומרן מקום מושבם של האיסיים..

האיסיים היו כת נזירית של יהודים אשר פרשו מחיי החברה והועידו את עצמם להיות בעלי תודעה גבוהה ומרפאים. הם היו צמחוניים ומאסו בהעלאת קורבנות כשם שנהוג היה לעשות בבית המקדש.  בחזיוני ראיתי שאני עומדת במרכזו של מגן דוד גדול ומסביבי עמדו אנשי הכת.  אחד האיסיים מסר לי כדור מזהב, בתוכו הוצפנו סודות.. ניסיתי לפתוח את הכדור,  לאכזבתי לא הצלחתי.. חשבתי, הינה שוב אני מנועה מלהיות חברה בכת האיסיים, כשם שנגלה לי לפני שנים חזיון אחר בו לא הורשיתי להיכנס למעגל האיסיים היות והייתי חבר חדש בכת.. אז יכולתי לצפות על הטכסים שערכו האיסיים ממרחק- ממרומי אחד הנקיקים בהרי יהודה.. מתוך כל החיזיון הזה הבנתי שזו לא העת המתאימה לפתוח את הסודות האלה, משום שלכל דבר יש את הזמן המתאים לכך.

זהבה מורתי לתקשור אבחוני לא הרפתה מעניין הכלים הרוחניים בהם עסקתי בגלגולים קודמים, במדיטציה הבאה היא בקשה שאחזור לאחד הגלגולים כדי לברר זאת. עצמתי את עיניי.. ניסיתי לחזור אל מצרים הקדומה עת הייתי נפרטיטי… אולי משם אקבל את התשובה המיוחלת חשבתי.. אך לא.. החיזיון היה שונה.. הובלתי לתקופה קדומה עוד יותר… אני נמצאת בתוך מבנה תת קרקעי כאילו הוא חצוב באבן, אולי בתוך הר.. מולי יושב אדם. אנחנו לבד בחדר. אני בוחנת אותי רואה את דמותי כאיש מבוגר בעל זקן ארוך יושב בישיבה מזרחית על הקרקע.. איש זחוח, בעל ידע רב ..אני מאסטר.. האדם שמולי הוא אחד החניכים שבא להתלמד אצלי.. יכולתי לחדור את נפשו ולגעת בנבכי נשמתו בעזרת תדר הלב שלי.. ידעתי מה הן חולשותיו, היכן צריך לחזק אותו ולקיים בו מודעות. עצם אפשור השיחה בינינו החל תהליך מכונן ומדהים .. צ'קרת הלב שלי הייתה כה עוצמתית שראיתי כיצד היא מרפאה את האיש..

בשיעור האחרון לתקשור אבחוני, זהבה חיברה לכל אחד בן זוג וכל אחד היה צריך למסור לשני מסרים לגבי הייעוד של האחר גם למצוא את סמל הנשמה.. בת זוגי הייתה שרי, אישה מאוד מרשימה כבר מהיום הראשון בקורס ידעתי בתוכי שעומדת מולי ישות אור עוצמתית.. ידעתי שהיא התגלמה כגבר פעמים לא מעטות.. כן.. היא הייתה כוהן בבית המקדש.. סיפרתי לה שהיא יכלה לחזות דברים.. הייתה לה ראייה ותודעה רחבה.. סמל נשמתה היה נץ.. (חיפשתי בקלפים האינדיאנים אודות הנץ , מצאתי שהוא מתאפיין כחד ראייה וצופה דברים מראש, דמות בעל תודעה גבוהה…)  יכולתי לומר לה שהייעוד שלה הוא לשדך בין בני זוג ולטפל בבעיות פוריות .. שרי הביטה בי בפליאה כי כל מה שנמסר לה דרכי היה נכון…

כאשר תורה היה למסור לי את ייעודי, היא ראתה אותי בתקופה מאוד קדומה.. היא תארה את דמותי כאישה מאיזה שבט כלשהו עטוית חרוזים. מסביבי היו ילדים רבים. אימותיהם של הילדים המתינו מחוץ לבקתה בה שהיתי. הייתי מרפאה .. כשביקשתי משרי לדעת מה הם הכלים הטיפולים שלי שעד היום משרתים אותי – היא ראתה שביד אחת אחזתי מגן-דוד.. וביד השנייה היא ראתה לב..

שרי התמקדה יותר וראתה בדמיונה סמל שקשה לה היה להסביר אותו.. היא תארה אותו בהתחלה כעלה תלתן בראשו.. בקשתי ממנה לצייר לי אותו, הייתי נדהמת.. היא ציירה את האנך – סמל החיים.. אותו שרביט שנפרטיטי נשאה כל ימי מלכותה.. שרי הוסיפה ואמרה שזהו סמל שהשתמשתי בו בעברי והוא עבר איתי בכל הגלגולים כשומר ומגן..

Call Now Button