fbpx

מפגש "תקשור מהעולם שמעבר"

על המפגש:

"מפגש ייחודי על החיים והמוות ומה שביניהם.  המפגש כולל העברת מסרים כלכל משתתף, קבלת הדרכה מאנשים שאתם אוהבים"

מפגשי התקשור נערכים אחת לחודש ברמת השרון ומוגבלים ל 10 איש.

עלות מפגש התקשור הינה 200ש'.

תאריכי מפגשי התקשור הבאים:

10/5/2023 בשעה 19:00.

7/6/2023 בשעה 19:00.

5/72023 בשעה 19:00.

2/8/2023 בשעה 19:00.

לרישום וקבלת פרטים על מקום המפגש הבא יש לשלוח שם ופלפון ל 0546866343.

הנכם מוזמנים להצטרף לערוץ התקשור ולראות את הסרט לפני המפגש:

ברוכים הבאים לעולם שמעבר!

ברוכים הבאים יקרים לעולמי, עולם הנשמות. הנכם מוזמנים לחוויה מרגשת , למפגש בין המימדים – מפגש עם הנשמות האהובות עליכן. שכן אם הגעתם אליי הרי זה בהזמנה של נשמה הרוצה לפגוש אתכם ולהעביר לכם מסר.

במפגשי התקשור עם נשמות שבהם תשתתפו תחוו העברת המסרים מעולם הנשמות, החוויה היא אותנטית, מרשימה ומשחררת. במהלך התקשור תחושו את האהבה המגיעה אליכם מנשמה אוהבת , תחושו שחרור עצום והדרכה קדימה.

הנכם מוזמנים לחוות ולהתרגש ולהצטרף אל החווים והיודעים שיש חיים אחרי… חיים של אור ושלווה.

וכמה מילים עליי:

קיבלתי את מתנת התקשור והחוויה להיות מדיום מזה 15 שנה, מכונה בתקשורת "ג'ון אדוארד הישראלי" מתקשרת ומורה לתיקשור בעלת תואר ראשון ובמהכשרתי הנני פסיכותרפיסטית הוליסטית. יוצרת קשר עם העולם שמעבר. בערב מרגש זה נתכנס במעגל, וניפגש עם אהובינו ויקירינו מהעולם שמעבר, ועם ישויות ומדריכים רוחניים באמצעות מסרים אישיים. ערב רב חמלה וחסד המקנה כלים ומחזק את הקשר עם אלה שאינם עמנו פיסית,

מפגש תקשור שלא מהעולם הזה.

לקבל מסרים והדרכה ולהתחבר לאנרגיית האור והאהבה.

מהכתוב עלי:

"לא צריך לחזור ממוות קליני כדי לדעת שיש חיים לאחר המוות. במפגשי התקשור עם נשמות שבהם תשתתפו תחוו העברת המסרים מעולם הנשמות, החוויה היא אותנטית, מרשימה ומשחררת. במהלך התקשור תחושו את האהבה המגיעה אליכם מנשמה אוהבת , תחושו שחרור עצום והדרכה קדימה.

הנכם מוזמנים לחוות ולהתרגש ולהצטרף אל החווים והיודעים שיש חיים אחרי…חיים של אור ושלווה.בדיוק כמו בתכניות הטלוויזיה המפורסמות "העולם שמעבר" של ג'ון אדוארד ו"החוש השישי" של קולין פריי, גם כאן בישראל ניתן לחוות את מפגש התקשור עם חברים מהעולם שמעבר.

"לא צריך לחזור ממוות קליני כדי להתוודע אל המימד הנשמתי של קיומנו. זהבה, ידידה ועמיתה שלי, עושה זאת איתכם בספר חדש זה, בשפה קולחת, מעניינת ומאתגרת.

כמשתתף באירועים, בהם היא מעבירה את המסרים מעולם הנשמות, יכול אני להעיד מכלי ראשון, כי החוויה היא אותנטית, מרשימה ואמיתית. במהלך עבודתי מוצא אני כי קשר טוב ויעיל מעולם הנשמות יכול לתרום להבנת תהליכים, בלתי פתירים לכאורה, ולפשט אותם, עד לקבלת תוצאה מהממת ומפתיעה.

ספר חדש זה מומלץ לכל מי שמאמין, וגם מי שלא מאמין, אפשר  שיתחיל להאמין, כי התיאורים  מרגשים ומהנים."   

ד"ר חיים אורון –  מכון אורון לפסיכו-קיברנטיקה

זהבה אביגדור מדיום ומתקשרת מעבירה לכם מסרים והדרכה מיקירכם.

חייגו       0546866343

ודברו איתי באהבה

 זהבה

"בעולם הזה אני על תקן של מרכזיית טלפונים, מחברת ומקשרת בין העולמות , בין החיים כאן על-פני הארץ, באנרגיה דחוסה של גוף, לבין "החברים שלמעלה" – אותם יקירים שעברו מן העולם הפיזי, אך עדיין נמצאים אתנו בכל מקום ובכל עת.כשאני מביטה באדם אני חשה את החיים הרוחשים סביבו כמו אומרים לי: זהבה, אנחנו פה, תמסרי לו…  תעבירי לה… "

ובאותו רגע אני חשה שאני צריכה להעביר את הדברים,

שאני מרגישה וקולטת לאותו אדם שאיתו אני נמצאת.

זו יכולה להיות מישהי שאביה מופיע, תוך כדי כך שאני מדברת איתה, ומבקש למסור משהו לאמה. וזו יכולה להיות מישהי שחברה התאבד ורוצה לומר לה כמה מילות פרידה כמו: "אני בסדר… מצטער אם פגעתי"

זו גם יכולה  להיות אמא, שאיבדה את בתה בפיגוע,

ובתה פשוט מופיעה ומבקשת להעביר לה זר פרחים גדול ליום הולדתה הקרב.

וזה יכול להיות מישהו שפנה לדרך רוחנית, וביחד אנו מגלים שמדריכו הרוחני הוא סבו, המופיע ונותן לו הדרכה להמשך דרכו החדשה.

דוגמא שכיחה לאופן בו מוצאים החברים דרך להעביר מסר ליקירים הנמצאים בין החיים, היא של תושבת קרית מוצקין, שהגיעה אלי לטיפול בתקשור. תוך כדי טיפול בה, הופיע בעלה של קרובת משפחה שלה, שנהרג בתאונת אופנוע, ומבקש להעביר מסר לאלמנתו, לגבי הדרשה של בנם המתכונן לטכס בר-המצווה שלו. ובאותה ההזדמנות

הוא מעניק את ברכתו לקשר  הנרקם בינה לבין בן זוג חדש, אותו הוא עצמו שלח לה להשגיח עליה ועל בנו היקר…

ודוגמא נוספת

נערה שנהרגה בפיגוע בחיפה העבירה מסר מרגיע להוריה הדואבים, ובדרכה העליזה היא מבשרת להם כי היא נמצאת יחד עם סבתה וגם עם כלבתה, שעברו מן העולם. ההורים הנרגשים מאשרים כל פרט מזהה, כמו שמות  הדיסקים והספר שהילדה אהבה ונמצאו במגירותיה..

ובאותו סגנון כה מוכר להם, היא מעבירה מסר לאחות הבכורה, שעמדה לפני מבחנים לתואר מהנדס  ואף לחברותיה הטובות, בנות כיתתה.

ודוגמאות אלה הן רק זעיר אנפין מהחוויות אותן אני חווה מידי יום ביומו.

בעולם הזה אני על תקן של מרכזיית טלפונים, זוהי המתנה היקרה שקיבלתי ממקור האור, ואני פה כדי להעביר אותה הלאה,  לכל האנשים שאינם יכולים כרגע לראות את חבריהם, ילדיהם  ויקיריהם. ואני משמשת להם מרקע, דרכו הם יכולים לראות ולחוש את האהבה הרבה ואת התחושה שיקיריהם לא הלכו, הם איתנו לאורך כל הדרך, רק ממקום אחר. מקום שלהם טוב בו.

מקום מלא אור ואהבה.

הקטע לקוח מתוך הספר "בדרך האור והאהבה לתקשר עם חברים" וניתן לרכישה בקישור:

ספרי האור והאהבה

נשמות, תקשור עם נשמות, מדיום, העולם שמעבר, ג'ון אדוארד

Call Now Button